مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-02سياسي

کرمان ششمین استان موفق در طرح مسکنِ جوانی جمعیت


مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمان گفت: از نظر واگذاری زمین به مردم در طرح جوانی جمعیت، کرمان ششمین استان موفق در کشور است، اگر بخواهیم به تناسب تعداد خانوار حساب کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا حافظی در حاشیه آیین واگذاری 612 قطعه زمین ماده 4 قانون حمایت از خانواده جوانی جمعیت استان کرمان در جمع خبرنگاران، از اهمیت آینده کشور سخن به میان آورد و با تاکید بر اینکه جوانی جمعیت در آینده موتور محرکه کشور است و یک قدرت به حساب می آید، اظهار داشت: این موضوع دغدغه مهم کشور است و بر پایه آن مجلس نیز طرحی تصویب کرد که جوانان حمایت شوند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمان با بیان اینکه دولت، مجلس و همه نهادهای کشور با این طرح همراه شدند، اضافه کرد: وزارت های مختلف و بانک های متفاوت نیز پای کار آمدند تا طرح های تشویقی را پی بگیرند.

وی ادامه داد: وزارت راه وشهرسازی نیز زمین زیر 200 متر در مناطق کمتر از 500 هزار نفر را برعهده گرفت با این شرط که هزینه آماده سازی زمین را از متقاضیان بگیرد.

وی عنوان کرد: خانواده هایی که دارای 4 فرزند زیر 20 سال هستند هم از این شرایط بهره مند می شوند ولی هزینه آمادگی زمین نیز از آنها گرفته نمی شود.

حافظی با تاکید بر اینکه کرمان بالاتر از 500 هزار نفر جمعیت دارد و نمی توانیم آن را در این شهر پیاده کنیم، بیان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان ششمین استان موفق در طرح مسکنِ جوانی جمعیت

کرمان ششمین استان موفق در طرح مسکنِ جوانی جمعیت