مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 05:452023-10-21سياسي

99 درصد نمایش هایی که در خیابان اجرا می شوند تئاتر خیابانی نیستند


داور شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان گفت: 99 درصد نمایش هایی که در خیابان اجرا می شوند تئاتر خیابانی نیستند.

- محمودرضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مریوان اظهار کرد: کلیت برگزاری این نوع جشنواره ها بیشتر از هر اتفاقی به روحیه مردم کمک می کند، علی رغم تمام کمبودهای موجود و کج سلیقگی هایی که در مدیریت های فرهنگی وجود دارد این جشنواره ها به میزانی انرژی به مردم می دهد که واقعا می توانیم بگویم هیچ چیزی نمی تواند جایگزین آن شود.

وی تصریح کرد: هیچ ایرادی براساس ایدئولوژی خاص نمی توان از این دست برنامه ها گرفت اما اینکه چرا اینقدر رسیدگی ها کم است و حتی تا لحظه آخر دبیران یک جشنواره و اهالی یک منطقه نمی دانند یک جشنواره برگزار می شود یا نه، به معنی عدم ثبات فرهنگی کشور است که باید برای آن فکر اساسی شود.

داور شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان افزود: گروه ها دارند تلاش خود را انجام می دهند اما متاسفانه همه چیز به سمت دولتی شدن پیش می رود تا جایکه در برنامه هفتم، سندیکاها را هم دولتی دیده اند که این از تعجات است.

رحیمی با بیان اینکه دولتی دیدن سندیکاها به معنی فربه کردن دستگاه دولتی است، گفت: دستگاه های دولتی برای اینکه سه وظیفه نظارت، هدایت و حمایت خود را انجام دهند باید لاغرتر شوند اما تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد نمایش هایی که در خیابان اجرا می شوند تئاتر خیابانی نیستند

99 درصد نمایش هایی که در خیابان اجرا می شوند تئاتر خیابانی نیستند