مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:402023-09-30سياسي

شهرستان لنگرود 95 موقوفه دارد


رییس اداره اوقاف لنگرود، با اشاره به ثبت دو وقف جدید در سال جاری، عنوان کرد: شهرستان لنگرود 95 موقوفه بزرگ و کوچک و 84 بقعه متبرکه دارد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره اوقاف لنگرود، با اشاره به ثبت دو وقف جدید در سال جاری، عنوان کرد: شهرستان لنگرود 95 موقوفه بزرگ و کوچک و 84 بقعه متبرکه دارد.

رضا حسینی منفرد در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری 28 برنامه به مناسبت هفته وقف در شهرستان لنگرود خبر داد و اظهار کرد: دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان و برگزاری همایش یاوران وقف و دیدار با واقفین خیراندیش و دیدار با خانواده های شهدای واقف و غبارروبی گلزار شهدا و فاتحه خوانی برای واقفیت متوفی و افتتاح پروژه های عمرانی از جمله این برنامه هاست.

وی با بیان اینکه میز خدمت در محل نماز جمعه شهرستان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: محفل انس با قرآن عمومی و محل انس ویژه بانوان نیز برگزار می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود با اشاره به ثبت دو وقف جدید در سال جاری، عنوان کرد: شهرستان لنگرود 95 موقوفه بزرگ و کوچک و 84 بقعه متبرکه دارد.

حسینی منفرد با تاکید بر لزوم بازسازی و استفاده از فضاهای بقاع، گفت: تاکنون بقعه آقا سید جلال شلمان و بقعه آقا سید محمدتقی سادات محله و بقعه لیلاکوه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان لنگرود 95 موقوفه دارد

شهرستان لنگرود 95 موقوفه دارد