مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:362023-10-21سياسي

رویارویی دلیرانه شیرزن لرستانی با مشکلات


خبرگزاری فارس لرستان- پریسا قربانی نژاد، صدیقه برمایون از جمله بانوان سخت کوش و با اراده لرستانی است که توانسته با وجود سختی ها و مشکلات بسیار اما با تلاش به جایگاه اجتماعی خوبی برسد.

خانم برمایون که سال ها پیش و به دلیل کلاهبرداری شوهر، مجبور به پرداخت مبالغ چک های طلبکاران از طریق دستفروشی و رانندگی در جاده های کشور می شود، به گفته خودش امروز با امید داشتن به خدا توانسته روی پای خود بایستد و چندین زن بی سرپرست خانوار را نیز مشغول بکار کند.

وقتی از انگیزه ادامه زندگی با تمام چالش ها و مصائب از خانم برمایون می پرسم، امید داشتن به رحمت خداوند و همچنین دلگرمی وجود 2 فرزند و تلاش برای ساختن آینده روشن برای آن ها را عنوان می کند.

مادری که می گوید همیشه زندگیش پر از معجزه خداوند بوده و هست، برای همین بوده که هیچ گاه دنده عقب روزگار را امتحان نکرده و از شروع دوباره نترسیده است.

با این بانوی پرتلاش لرستانی که هم در نقش مادری خوش درخشیده و هم توانسته با روی پا ایستادن، دست چند زن بی سرپرست مددجو را بگیرد و مشغول بکار کند گفت وگویی کردیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

  از زندگی شخصی خودتان اندکی برایمان بگویید، اوضاع زندگی قبل ازدواج بر وفق مراد بود؟ صدیقه برمایون هستم، متولد الیگودرز و 41 سال سن دارم، 41 ساله ای که به اندازه یک آدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویارویی دلیرانه شیرزن لرستانی با مشکلات

رویارویی دلیرانه شیرزن لرستانی با مشکلات