مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-02فرهنگي

لزوم ایجاد انجمن حمایت از فرهنگ و هنر در تربت جام


فرماندار تربت جام از این شهرستان به عنوان شهر آیین ها و فرهنگ نام برد و گفت: متأسفانه هنرمندان تربت جام که مهد موسیقی مقامی در کشور است از نبود مکانی برای کنار هم جمع شدن رنج می برند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار تربت جام از این شهرستان به عنوان شهر آیین ها و فرهنگ نام برد و گفت: متأسفانه هنرمندان تربت جام که مهد موسیقی مقامی در کشور است از نبود مکانی برای کنار هم جمع شدن رنج می برند.

حسین جمشیدی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: قطعاً تشکیل انجمن حمایت از فرهنگ و هنر در تربت جام منشأ خیر خواهد بود.

وی با تقدیر از هنرمندانی که پیگیر شکل گیری انجمن حامیان فرهنگ و هنر در تربت جام هستند، اظهار کرد: حق هنرمندان این شهرستان نیست که جایی برای جمع شدن و تبادل نظر در کنار یکدیگر را نداشته باشند.

فرماندار تربت جام با تأکید بر اینکه هنرمندان در این جلسات و گفت وگو می توانند تجربیات خود را به یکدیگر منتقل کنند، افزود: در وضعیتی که بستر شرایط مالی و اقتصادی سخت تر است، می طلبد سازمان های مردم نهاد در راستای حمایت، خدمت و کمک به اقشار مختلف جامعه شکل بگیرد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه 98 درصد بودجه کشور صرف هزینه های دستگاه های اجرایی می شود، اگر روزی بخواهیم تغییری را ایجاد کنیم باید به سمت کوچک سازی دستگاه های اجرایی و واگذاری آن به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد انجمن حمایت از فرهنگ و هنر در تربت جام

لزوم ایجاد انجمن حمایت از فرهنگ و هنر در تربت جام