مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 21:302023-10-10اقتصادي

رونمایی از یادمان شهدای بمباران انبار نفت قدیم همدان


عصر امروز، 18 مهر از یادمان شهدای بمباران انبار نفت قدیم همدان در راستای برگزاری دومین کنگره ملی 8000 شهید استان رونمایی شد.

- ایسنا/همدان عصر امروز، 18 مهر از یادمان شهدای بمباران انبار نفت قدیم همدان در راستای برگزاری دومین کنگره ملی 8000 شهید استان رونمایی شد.

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان در این مراسم، ضمن تشکر از شرکت پخش فرآورده های نفتی و شرکت ملی گاز و شرکت خطوط انتقال گاز استان که در کوتاه ترین زمان ممکن این یادمان را آماده کردند، گفت: بسیاری از همدانی ها نیز فراموش کرده بودند که اینجا به شکلی قدمگاه شهدا بوده و حال با وجود یادمان شهدای انبار نفت مردم و جوان ها وقتی از اینجا عبور کنند، متوجه سختی ها و مشکلات انقلاب می شوند.

سردار مهدی فرجی با تشکر از مجموعه شهرداری و شهرداران چهار منطقه برای کمک به برگزاری خوب دومین کنگره ملی 8000 شهید استان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادامه داد: مجموعه حفظ آثار استان به صورت شبانه روزی شهرستان به شهرستان و روستا به روستا برنامه های مختلف از ساخت مزار شهدا گرفته تا آوردن شهید گمنام را پیگیری کردند.

وی با بیان اینکه در منطقه خضر نیز یکی از بهترین المان های شهدایی رونمایی شد، گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان همراهی خوبی با مجموعه کنگره شهدا در تأمین سوخت و اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از یادمان شهدای بمباران انبار نفت قدیم همدان

رونمایی از یادمان شهدای بمباران انبار نفت قدیم همدان