مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-22بين الملل

دو شهید در حمله صهیونیست ها به مسجدی در اردوگاه «جنین»


رسانه های فلسطینی صبح امروز (یکشنبه) از شهادت دو شهروند فلسطینی درپی هدف قرار دادن مسجد «الانصار» واقع در اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر دادند.

- رسانه های فلسطینی صبح امروز (یکشنبه) از شهادت دو شهروند فلسطینی درپی هدف قرار دادن مسجد الانصار واقع در اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اینکه یک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه) منزلی در نزدیکی مسجد الانصار در حاره الدمج واقع در اردوگاه جنین را هدف قرار داد، دو جوان فلسطینی به شهادت رسیدند و چند تن دیگر زخمی شدند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا به نقل از رسانه های محلی، پس از این حمله رژیم صهیونیستی، صدای انفجار شنیده شده و در آسمان اردوگاه جنین دود بلند شد.

آژیرهای خطر نیز در سرتاسر جنین به صدا درآمدند.

در همین راستا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هواپیمای متعلق به ارتش این رژیم مسجدی را در اردوگاه جنین هدف قرار داده است.

خبرنگار الجزیره با بیان اینکه نیروهای اشغالگر پس از هدف قرار دادن مسجد الانصار در محله الدمج در اردوگاه جنین، نیروی کمکی نظامی به حومه و ورودی جنین اعزام کردند، خاطرنشان کرد: آژانس امنیت داخلی اسراییل (شین بت) به ساکنان این شهر هشدار داد از اردوگاه جنین و از مواضع نیروهای اسراییلی دوری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو شهید در حمله صهیونیست ها به مسجدی در اردوگاه «جنین»

دو شهید در حمله صهیونیست ها به مسجدی در اردوگاه «جنین»