مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 19:402023-09-26اقتصادي

کمک 4 هزار میلیارد تومانی به شهرداری های استان کرمان/ تقویت بنیه مالی شهرداری ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حمید زینل پور در مصاحبه ای اشاره به رشد بیش از 50 درصدی پرداخت به شهرداری ها و دهیاری های کرمان از محل درآمد های حاصل از مالیات بر ارزش افزوده استان گفت: - مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت: تا ابتدای شهریور ماه سال جاری حدود 4 هزار میلیارد تومان از درآمد های حاصل از مالیات بر ارزش افزوده استان به شهرداری ها و دهیاری ها پرداخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حمید زینل پور در مصاحبه ای اشاره به رشد بیش از 50 درصدی پرداخت به شهرداری ها و دهیاری های کرمان از محل درآمد های حاصل از مالیات بر ارزش افزوده استان گفت: دغدغه ارگان های ذی ربط به لحاظ تخصیص درآمد پایدار رفع شده است.

وی در تفکیک واریزی وجوه به حساب شهرداری های مختلف استان افزود: در مدت یادشده نزدیک به 600 میلیارد تومان به شهرداری های کرمان و سیرجان، بیش از 200 میلیارد تومان به دهیاری های شهرستان کرمان و 468 میلیارد تومان به شهرستان رفسنجان واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان اظهار داشت: همچنین در پنج ماه ابتدای سال جاری 244 میلیارد تومان به شهرستان بم، 331 میلیارد تومان به شهرستان جیرفت و بیش از یک هزار و 450 میلیارد تومان به سایر شهرداری ها و دهیاری های استان اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 4 هزار میلیارد تومانی به شهرداری های استان کرمان/ تقویت بنیه مالی شهرداری ها

کمک 4 هزار میلیارد تومانی به شهرداری های استان کرمان/ تقویت بنیه مالی شهرداری ها