مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-01اجتماعي

صدور مجوز فعالیت کودکستان ها تا پایان آبان ادامه دارد


رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با بیان اینکه مجوزهای تأسیس کودکستان ها صادر شده است، گفت: صدور مجوز برای فعالیت کودکستان ها تا پایان آبان امسال ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نشست کشوری ساماندهی و مدیریت کودکستان ها با حضور رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، معاونان آموزش ابتدایی استان ها، رؤسای ادارات آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

مجتبی همتی فر رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، اظهار کرد: موضوع تربیت و توانمندسازی مسؤولان کودکستان و کسانی که در سایر مراکز تربیتی کودک کنشگری می کنند، محور اول کار ما قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این مسیر، نخستین گام، تشخیص صلاحیت های حرفه ای و عمومی مؤسس و مدیر به عنوان هسته اولیه کودکستان بود که با همکاری و همیاری متولیان استان ها، مجوزهای تأسیس کودکستان ها صادر شده و صدور مجوز برای فعالیت آنها هم تا پایان آبان، ادامه دارد.

همتی فر با بیان اینکه در گام بعدی، برنامه ما توانمندسازی مربیان است، افزود: متأسفانه در سایه مسائل پیچیده ای که در این حوزه وجود داشته است، منزلت مربی کودکستان، منزلت پایینی بوده که سازمان در حال انجام اقداماتی برای حل این چالش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز فعالیت کودکستان ها تا پایان آبان ادامه دارد

صدور مجوز فعالیت کودکستان ها تا پایان آبان ادامه دارد