مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-13اجتماعي

فعالیت 198 هنرستان استان اصفهان در رشته های صنایع دستی


رییس اداره آموزش فنی و حرفه ای و کار و دانش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر از500 هنرستان استان اصفهان 198 هنرستان در رشته های صنایع دستی فعال هستند و سه هنرستان به صورت تخصصی آموزش صنایع دستی را برعهده دارند.

- پیمان شاهپوری، رییس اداره آموزش فنی و حرفه ای و کار و دانش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره صنایع دستی خلاق در گفت و گو با خبرنگار فارس اصفهان با اشاره به فرایند برگزاری جشنواره صنایع دستی خلاق اظهار کرد: اصفهان به عنوان شهر خلاق صنایع دستی انتخاب شده است و تمام نهادهایی که در این شهر و استان وجود دارند در این راستا فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نیز در راستای وظیفه سازمانی خود که بحث آموزش و پرورش و به نوعی آموزش و فرهنگ سازی است در زمینه صنایع دستی فعالیت می کند، افزود: در حال حاضر اصفهان 500 هنرستان دارد که از این تعداد 198 هنرستان در زمینه رشته های صنایع دستی فعال هستند و سه هنرستان به صورت تخصصی و ویژه آموزش صنایع دستی را برعهده دارند.

رییس اداره آموزش فنی و حرفه ای و کار و دانش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: تعداد 2 هزار نفر در جشنواره صنایع دستی خلاق ثبت نام کردند که از این میان 1200 نفر از آنها توانستند آثار خود را به موقع آماده کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 198 هنرستان استان اصفهان در رشته های صنایع دستی

فعالیت 198 هنرستان استان اصفهان در رشته های صنایع دستی