مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-22سياسي

سیدحسن خمینی به پاپ فرانسیس نامه نوشت


در پی جنایات اخیر رژیم صیونیستی در غزه، سید حسن خمینی، طی نامه ای به رهبر کاتولیک های جهان، خواستار به دست گرفتن ابتکار عمل برای خاموش کردن آتش این «جنگ نژاد پرستانه» شد.

- در پی جنایات اخیر رژیم صیونیستی در غزه، سید حسن خمینی، طی نامه ای به رهبر کاتولیک های جهان، خواستار به دست گرفتن ابتکار عمل برای خاموش کردن آتش این جنگ نژاد پرستانه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحسن خمینی یادگار امام در نامه خود خطاب به پاپ فرانسیس نوشته است: به نام خدا .

عالیجناب پاپ فرانسیس .

با سلام و احترام، وظیفه می دانم خاطر مبارک را به ابعاد فزاینده و پیامدهای پایان ناپذیر فاجعه بزرگ انسانی در غزه و فلسطین اشغالی جلب کنم: پدیده هولناک جنایت های دائمی و پاکسازی های قومی و مذهبی رژیم نژادپرست اسراییل اکنون از بیمارستان، خانه، مسجد و کلیسا قربانی می گیرد و کودک و پیر نمی شناسد.

نفْس کشتن انسان های بی گناه که حرمت آن از مبانی و آموزه های همه ادیان الهی است؛ اکنون در معادلات قدرت های سیاسی نادیده گرفته شده است و آشکارا موقعیت مظلوم و ظالم با حمایت های رسمی قدرت های بزرگ جهانی از رژیم صهیونیستی جابجا شده است.

در چنین شرایط حاّد و خطیری انتظار می رود که همه رهبران ادیان و پیشگامان صلح و همزیستی، گام های عملی و جدّی برای توقّف نسل کشی و آپارتاید بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدحسن خمینی به پاپ فرانسیس نامه نوشت

سیدحسن خمینی به پاپ فرانسیس نامه نوشت