مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-08اقتصادي

صنایع، از سوخت جایگزین استفاده کنند تا تعطیل نشوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان جزو استان های صنعتی کشور محسوب می شود، گفت: مدیریت و تامین سوخت جایگزین توسط صنایع می تواند از تعطیلی واحدهای تولیدی در فصول سرد سال جلوگیری کند.

- ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان جزو استان های صنعتی کشور محسوب می شود، گفت: مدیریت و تامین سوخت جایگزین توسط صنایع می تواند از تعطیلی واحدهای تولیدی در فصول سرد سال جلوگیری کند.

حسین محمدی پیش از ظهر امروز (16 مهرماه) در دومین جلسه کارگروه استانی هماهنگی تامین پایدار سوخت استان زنجان، با تاکید بر اهمیت استفاده از سوخت جایگزین در واحدهای صنعتی استان، اظهار کرد: باید واحدهای تولیدی پرمصرف استان شناسایی شوند تا در زمینه ایجاد زیرساخت های لازم برای بهینه کردن مصرف سوخت در آنها برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه 49 واحد صنعتی به عنوان صنایع پرمصرف در استان شناسایی شده است، افزود: واحدهایی که ظرفیت ایجاد دوگانه سوز کردن را دارند با همکاری اداره صمت باید در راستای بهینه سازی مصرف سوخت اقدامات لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع، از سوخت جایگزین استفاده کنند تا تعطیل نشوند

صنایع، از سوخت جایگزین استفاده کنند تا تعطیل نشوند