مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:162023-10-09فرهنگي

پانتومیم می تواند مرزهای مریی و نامریی را از میان بردارد


پانتومیم زبانی بین المللی است که می تواند مرزهای مریی و نامریی این کره خاکی را از میان برداشته و ارتباطی صادقانه و خالصانه با مخاطبان خود در هر رده سنی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان اظهار داشت: تئاتر مجموعه سازمان یافته هنری است که از آیین ها و آداب و رسوم سرچشمه گرفته و با بهره گیری از دیگر هنرها از جمله موسیقی، تجسمی، ادبیات و.

به رشد و بالندگی رسیده و رسالت خطیر خود را که همانا آگاهسازی و روشنگری جامعه است به ارمغان می آورد.

استاندار زنجان گفت: پانتومیم هنری است که در آن کلام دخالت ندارد و تمامی ارتباطات ساده اولیه آدمی، احساسات پیچیده گوناگون بشری، رویدادهای مهم انسانی و طبیعی با زبان بدن محقق و روایت می شود.

وی افزود: پانتومیم زبانی بین المللی است که می تواند مرزهای مریی و نامریی این کره خاکی را از میان برداشته و ارتباطی صادقانه و خالصانه با مخاطبان خود در هر رده سنی در اقصی نقاط جهان برقرار کند.

افشارچی ادامه داد: برگزاری رویدادهای هنری به ویژه جشنواره هایی که در سطح بین المللی برگزار می شود فرصت مغتنمی برای هم نشینی و هم افزایی هنرمندان به منظور ایجاد بستری در راستای قدرشناسی از گنجینه های بی بدیل خرد و خردو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانتومیم می تواند مرزهای مریی و نامریی را از میان بردارد

پانتومیم می تواند مرزهای مریی و نامریی را از میان بردارد