مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-13اقتصادي

آغاز عملیات احداث دومین مجتمع پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد


عملیات اجرایی احداث مجتمع پتروشیمی با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 277 میلیون یورو، با حضور مقامات کشوری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد آغاز شد.

- عملیات اجرایی احداث مجتمع پتروشیمی با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 277 میلیون یورو، با حضور مقامات کشوری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان فارس، صبح امروز (جمعه) با حضور وزیر نفت، مقامات استانی و کشوری، عملیات اجرایی احداث دومین مجتمع پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد آغاز شد.

عملیات ساخت این مجتمع بزرگ پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، زمینه فعالیت دیگر سرمایه گذاران را مهیا کرد تا با تمهیدات و پشتیبانی وزارت نفت در تأمین خوراک دوران بهره برداری و همچنین حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در تأمین زیرساخت ها، سایت پتروشیمی این منطقه ی مستعد، از رکود خارج شد.

طبق اعلام روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد به ایسنا، کورش فتاحی-مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد- در آیین آغاز عملیات اجرایی این مجتمع پتروشیمی در منطقه متبوعش، اظهار کرد: در راستای مشوق های دولت سیزدهم و پشتیبانی از رفع موانع تولید و تحقق جهش تولید در منطقه ویژه لامرد، با اجرای 14 پروژه زیرساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث دومین مجتمع پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

آغاز عملیات احداث دومین مجتمع پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد