مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 13:102023-09-28بين الملل

سازمان ملل: اسراییل باید همه فعالیت های شهرک سازی را متوقف کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «تور وینسلند» هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه یک بار دیگر غیر قانونی بودن و عدم مشروعیت شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را خاطر نشان نموده و تاکید کرد این روند نقض آشکار قوانین بین المللی .

- هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه بر عدم مشروعیت روند شهرک سازی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تور وینسلند هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه یک بار دیگر غیر قانونی بودن و عدم مشروعیت شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را خاطر نشان نموده و تاکید کرد این روند نقض آشکار قوانین بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل متحد است.

این سخنان در نشست ماهانه شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی اوضاع خاورمیانه در رابطه با مساله فلسطین که روز گذشته برگزار شد، مطرح گردید.

هدف از این نشست ارائه گزارش دبیرکل در خصوص اجرای قطعنامه 2334 این سازمان در مورد روند شهرک سازی بود که شورای امنیت در سال 2016 به تصویب رساند.

وینسلند کابینه رژیم صهیونیستی را به توقف فوری تمام فعالیت های شهرک سازی دعوت نموده و تاکید کرد: فقدان روند صلح هدفمند برای پایان دادن به اشغالگری به وخامت اوضاع در تمام اراضی فلسطین اشغالی منتهی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: اسراییل باید همه فعالیت های شهرک سازی را متوقف کند

سازمان ملل: اسراییل باید همه فعالیت های شهرک سازی را متوقف کند