مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-21سياسي

رصد فضای حقیقی و مجازی نامزدهای انتخاباتی در آذربایجان شرقی


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هر گونه سوگیری احتمالی هیات های اجرایی له یا علیه نامزدها در انتخابات پیش رو خط قرمز ماست، گفت: رصد فضای حقیقی و مجازی در ارتباط با تحرکات نامزدهای انتخاباتی استان نیز در حال انجام است تا انتخاباتی مورد رضایت مردم و در شان نظام برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم امروز در نشست رییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی وزیر کشور با فرمانداران و بخشداران مستقل آذربایجان شرقی با بیان اینکه این روزها دل های ما به دلیل جنایات صهیونیست ها در فلسطین عزیز داغدار است، اظهار کرد: خودمان را برای انتخاباتی که وزیر محترم کشور از چهار ماه قبل ابلاغ کرده اند، به شکل رقابتی، امن و سالم با مشارکت حداکثری آماده کرده ایم.

  وی با بیان اینکه آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات اسفند ماه در استان وجود دارد، اضافه کرد: به دلیل آمادگی هیات های اجرایی و نظارت و فرمانداران و بخشداران مستقل و ساختارهای پشتیبانی، هیچ نگرانی نداریم و تا امروز 70 درصد اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات در این خطه انجام شده است.

  نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی ادامه داد: یکی از اولویت های ما در انتخابات، اشرافیت و تسلط فرمانداران و بخشداران بر قانون انتخابات برای برگزاری انتخاباتی در تراز نظام در دولت مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد فضای حقیقی و مجازی نامزدهای انتخاباتی در آذربایجان شرقی

رصد فضای حقیقی و مجازی نامزدهای انتخاباتی در آذربایجان شرقی