مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-15سياسي

نوروزی: با افزایش 30 درصدی قیمت کود مخالف هستیم


نائب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه مطالبات گندم کاران تاکنون پرداخت نشده و برنج نیز روی دست کشاورزان باقی مانده است، گفت: با افزایش 30 درصدی قیمت کود مخالف بوده زیرا کود کشاورزی در شرایط کاشت بسیار مؤثر است.

- رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه 23 مهرماه در تذکری در خصوص قیمت کود کشاورزی، گفت: سه استان شمالی در هفته گذشته خدمت آقای مخبر معاون اول رییس جمهور بودیم، در سالی که شعار آن رشد تولید و مهار تورم است چرا قیمت کود را 30 درصد افزایش داده اند.

همکاران عزیز ما در حال تصویب برنامه هفتم توسعه هستیم لذا از دولت درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.

وی با بیان اینکه کشاورزان پول خرید کود کشاورزی را ندارند، افزود: با توجه به مکاتبات رییس و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع مجلس، ما نه تنها نتوانستیم پول گندکاران را تا پایان مهر با توجه به قول سران سه قوه بدهیم بلکه برنج نیز روی دست کشاورزان باقی مانده است.

این درحالی است که، مجری طرح خودکفایی گندم گفته است: شنبه 15 مهرماه حدود پنج هزار میلیارد تومان از طلب کشاورزان به حسابشان واریز شده و نیز در روز جمعه 14 مهر ماه 11 هزار و 500 هزار میلیارد تومان، از مابقی مطالبات پرداخت شده است و تا پایان این ماه نیز واریزی مطالبات گن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: با افزایش 30 درصدی قیمت کود مخالف هستیم

نوروزی: با افزایش 30 درصدی قیمت کود مخالف هستیم