مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 00:252023-10-08سياسي

مرکز توانبخشی هلال احمر در گنبد کاووس افتتاح شد


با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر و جمعی از مدیران استان گلستان، مرکز درمانی توانبخشی خیرساز این جمعیت در شهرستان گنبدکاووس افتتاح شد.

- ایسنا/گلستان با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر و جمعی از مدیران استان گلستان، مرکز درمانی توانبخشی خیرساز این جمعیت در شهرستان گنبدکاووس افتتاح شد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شامگاه یکشنبه 16 مهر 1402 در آیین افتتاح مرکز درمانی توانبخشی خیرساز هلال احمر گنبدکاووس، اقدامات هلال احمر در حوزه سلامت را مرتفع کننده آلام مردم دانست و اظهار کرد: هلال احمر در حوزه های متعدد فعالیت کرده و زحمات نیروهای داوطلب در جاده ها و حوادثی همچون سیل، زلزله و دیگر رویدادها قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی رسیدگی به سلامت مردم را یکی از اقدامات مهم هلال احمر عنوان کرد و گفت: انسانی که با درد به هلال احمر مراجعه می کند و درد او تسکین می یابد این کار ارزشی نزد خداوند دارد که با هیچ خدمتی قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به اقدام خیرخواهانه حاج محمد شهرکی در ساخت مرکز درمانی توانبخشی گنبدکاووس را، کاری بزرگ برشمرد و ادامه داد: وقف یک فرهنگ غنی دینی است که باید نسبت به ترویج آن در جامعه توجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز توانبخشی هلال احمر در گنبد کاووس افتتاح شد

مرکز توانبخشی هلال احمر در گنبد کاووس افتتاح شد