مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-17سياسي

احداث باغ ایثار در شیراز


رییس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز از جمله پروژه های در دست احداث شهرداری منطقه 4 را احداث باغ ایثار و سالن زورخانه مرکزی در باغ جنت عنوان کرد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز از جمله پروژه های در دست احداث شهرداری منطقه 4 را احداث باغ ایثار و سالن زورخانه مرکزی در باغ جنت عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا محمدیان امروز، 25 مهرماه در بازدید از طرح های عمرانی شهرداری منطقه 4 شهرداری شیراز با اشاره به فراوانی جمعیت در این منطقه و پروژه های متعدد عمرانی در آن اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر 100 پروژه عمرانی اعم از ریز پروژه و بزرگ مقیاس در آن تعریف شده که بیشتر این پروژه ها در حال اجراست.

وی افزود: با تلاش خوبی که توسط شهردار در منطقه 4 و واحد عمرانی و سایر معاونت ها در حال انجام است، برخی این پروژه ها تا پایان سال و بعضی تا پایان سال آینده به اتمام می رسند.

رییس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با توجه به تعریف پروژه های جدید پیش بینی می شود که تا سال 1404، اجرای آن ها به اتمام برسد.

محمدیان بیان کرد: در این پروژه ها به طور شاخص چندین باغ از جمله باغ سه گوش، ایرانی، باغ نارنج و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث باغ ایثار در شیراز

احداث باغ ایثار در شیراز