مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 08:452023-09-30سياسي

حجاب کنشگری زن مسلمان در نبرد تمدنی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل حجاب و عفاف را کنشگری زن مسلمان در نبرد تمدنی عنوان کرد و افزود: چادر در فرامین الهی و کتاب مقدس قرآن با تعبیر جلباب به معنی پوشش سرتاسری و به عنوان حجاب برتر معرفی شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل حجاب و عفاف را کنشگری زن مسلمان در نبرد تمدنی عنوان کرد و افزود: چادر در فرامین الهی و کتاب مقدس قرآن با تعبیر جلباب به معنی پوشش سرتاسری و به عنوان حجاب برتر معرفی شده است.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده 8 مهر در آیین اختتامیه نمایشگاه مهر و ماه در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل در سخنانی با اشاره اهمیت اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت حجاب و عفاف اظهار کرد: برپایی نمایشگاه های فرهنگی اقدام موثری در نهادینه کردن ارزش های دینی در بین اقشار مختلف جامعه علی الخصوص نوجوانان و جوانان است.

وی حجاب و عفاف را کنشگری زن مسلمان در نبرد تمدنی عنوان کرد و افزود: چادر در فرامین الهی و کتاب مقدس قرآن با تعبیر جلباب به معنی پوشش سرتاسری و به عنوان حجاب برتر معرفی شده اما زن مسلمان علاوه بر چادر می تواند با پوشش مناسب و حفظ شئونات اسلامی در اجتماع حضور یابد.

جعفرزاده تأکید کرد: زن عفیف نماد بزرگترین کنشگری زن مسلمان در جامعه است و این مهم ترین مقابله با توطئه فرهنگی دشمن است که می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب کنشگری زن مسلمان در نبرد تمدنی است

حجاب کنشگری زن مسلمان در نبرد تمدنی است