مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 01:212023-10-19بين الملل

خلیفه کل ارامنه آذربایجان: گام های موثر برای مجازات رژیم صهیونیستی برداشته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اسقف اعظم گریگور چیفتچیان خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه گیری کل ارامنه آذربایجان بیانیه ای را در رابطه با حوادث اخیر غزه صادر کردند.

در متن این بیانیه آمده است: حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه را به شدت محکوم نموده و از طرف خود و شورای خلیفه گری و مجمع نمایندگان اعلام انزجار خود را نسبت به وحشی گری های آن رژیم که تمامی قوانین بین المللی و انسانی را لگدمال کرده و در برابر چشم های کور و زبان های خاموش دنیای متمدن اقدام به قتل عام و نسل کشی برادران و خواهران فلسطینی از پیر، جوان، زن و کودک را می نماید را اعلام می داریم.

بمباران بی رحمانه بیمارستان غزه روحیه ددمنشانه این رژیم را هرچه بیشتر آشکار می نماید که قائل به هیچ قاعده ای نبوده و تمام نمادهای انسان دوستی و عدالت را پایمال می نماید در شرایطی که انسان های بی گناه و زخمی توسط کادر درمانی در بدترین شرایط در آن محل پناه گرفته و تحت درمان بودند.

همانگونه که وجدان های بیدار جامعه جهانی و شورای بین المللی کلیسای مسیحی فجایع غزه را محکوم نمودند از تمام مجامع بین المللی و سازمان حقوق بشر تقاضا داریم این اعمال را محکوم و گام های موثر برای محکومیت و مجازات عاملان آن اعمال گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیفه کل ارامنه آذربایجان: گام های موثر برای مجازات رژیم صهیونیستی برداشته شود

خلیفه کل ارامنه آذربایجان: گام های موثر برای مجازات رژیم صهیونیستی برداشته شود