مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-10بين الملل

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین: امروز شاهد تحقق بشارت شهید سلیمانی هستیم


نتانیاهو نه می تواند مقاومت را از بین ببرد و یا تصویر این پیروزی بزرگ را بپوشاند و نه می تواند صحنه های تحقیر افسران و نظامیانش و سیستم امنیتی-نظامی اش به دست مجاهدین غزه را پنهان کند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز  نوشت: مصعب البریم سخنگوی رسمی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نورنیوز در نوار غزه گفت: اهمیت این پیروزی بزرگ در عملیات طوفان الاقصی ناشی از شکستن تمامی قواعد درگیری و غافل گیر کردن رژیم صهیونیستی و وارد کردن ضربه مهلک به ارتش اشغال گران صهیونیست و نظام سیاسی، نظامی و امنیتی این رژیم نامشروع است.

او که صبح امروز همسرش در حمله صهیونیست ها به منزلش در غزه به شهادت رسید، افزود: یقیناً این پیروزی بزرگ نتایج بعدی خود را خواهد داشت زیرا با افشای حقیقت این رژیم ضعیف که در مقابل صدها مجاهد از گردان های قدس، قسام و مقاومت فلسطین نتوانست کاری انجام دهد، پس در حالت گشودن آتش از همه جبهه ها و یک رویارویی همه جانبه نمی تواند هیچ کاری بکند.

سخنگوی رسمی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: آنچه اتفاق افتاد این بود که مقاومت در تمام نبردهای گذشته از انباشت تجربه ای در برابر دشمن صهیونیستی به دست آورد بهره برد و تجربه رویارویی مستمر و انباشت نیرو نشان داد که در مدیریت نبرد پیشرفت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین: امروز شاهد تحقق بشارت شهید سلیمانی هستیم

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین: امروز شاهد تحقق بشارت شهید سلیمانی هستیم