مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-14سياسي

رفراندوم ملی؛ حاکمیت فلسطین بر کل فلسطین


موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران بر اساس آن چه در مجامع جهانی نیز اعلام شده است؛ برگزاری رفراندوم ملی با مشارکت همه مردم فلسطین است که منجر به استقرار حاکمیت فلسطین بر کل فلسطین می شود.

- موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران بر اساس آن چه در مجامع جهانی نیز اعلام شده است؛ برگزاری رفراندوم ملی با مشارکت همه مردم فلسطین است که منجر به استقرار حاکمیت فلسطین بر کل فلسطین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که ایده اصلی جمهوری اسلامی رفراندم از همه فلسطینی ها در سراسر جهان نه ژریم صهیونیستی می باشد ، روز گذشته پیشنهادی درباره تشکیل دو دولت مستقل از سوی یکی از عالمان سرشناس مطرح شد، بدون توجه به این که به خصوص پس از عملیات طوفان الاقصی مقامات ایرانی همواره تاکید داشته اند که مقاومت این توان را دارد که تا مدت زمانی طولانی به مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ادامه دهد؛ چراکه ایران آن چه در غزه می گذر را یک جنایت جنگی می داند.

او گفته است سابقه دست کم هفتاد سال درگیری و جنگ نشان داده که نه مسلمانان و نه اسراییلی ها قادر به حذف هم نیستند و در این شرایط راه حل منصفانه، وجود دو دولت مستقل در این منطقه و تشکیل حکومت فلسطینی با مرکزیت بیت المقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفراندوم ملی؛ حاکمیت فلسطین بر کل فلسطین

رفراندوم ملی؛ حاکمیت فلسطین بر کل فلسطین