مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 12:502023-09-23سياسي

4500 واحد نیمه تعطیل احیا شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی در حاشیه آغاز زنگ سال تحصیلی جدید در مدرسه استثنایی ساریخانی، در مورد برنامه دولت برای احیای واحد های اقتصادی نیمه تمام و راکد گفت: - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 4500 واحد تولیدی راکد و نیمه تعطیل احیا شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی در حاشیه آغاز زنگ سال تحصیلی جدید در مدرسه استثنایی ساریخانی، در مورد برنامه دولت برای احیای واحد های اقتصادی نیمه تمام و راکد گفت: دولت سیزدهم درواقع تکمیل کننده طرح های عمرانیسال های گذشته و هم واحد های اقتصادی نیمه کاره و راکد است.

وی گفت: با همت و دستور رییس جمهور تکمیل واحد های عمرانی نیمه تمام در دستور مصوبات سفر های استانی دولت قرار گرفت و هر روز شاهد تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی نیمه تمام هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: از سوی دیگر کارخانه ها و طرح های اقتصادی برخی به خاطر عدم تزریق منابع کافی به صورت نیمه تمام رها شده بودند که احیای آن در دستورکار دولت قرار گرفت.

مرتضوی گفت: بعضی از واحد های نیمه تمام با تزریق منابع جدید احیا شد و برخی نیز به ظرفیت اسمی تولید خود نرسیده بودند که دولت کمک کرد و ما هم به عنوان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کمک می کنیم که این واحد های اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4500 واحد نیمه تعطیل احیا شد

4500 واحد نیمه تعطیل احیا شد