مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 19:402023-10-10اجتماعي

اهدای مجوز آموزشی به بخش های خصوصی دامپزشکی


تفاهمنامه آموزشی اداره کل دامپزشکی مازندران با اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان منعقد شد و بر این اساس مجوز آموزشی به بخش های خصوصی دامپزشکی اهدا شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، در پنجمین روز از هفته دامپزشکی با شعار دامپزشکی آموزش و پژوهش، تفاهم نامه آموزشی اداره کل دامپزشکی مازندران با اداره کل آموزش فنی حرفه ای مازندران انعقاد شد.

 این تفاهم نامه آموزشی با حضور حمزه آقاپور کاظمی سرپرست اداره کل دامپزشکی و سیدحسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران برگزار شد.

 حمزه آقاپور کاظمی اظهار کرد: هدف از این تفاهم نامه آموزشی توانمندسازی افراد معرفی شده از سوی دامپزشکی در امور نگهداری دام و طیور بر اساس استانداردها و شایستگی های آموزشی سازمان فنی و حرفه ای است.

 وی افزود: استفاده از ظرفیت های طرفین جهت برگزاری دوره های آموزشی در آشنایی بهره برداران با بیماری های مختلف دام و طیور به ویژه بیماری های مشترک و نحوه مقابله با آن همچنین آموزش واکسیناسیون دامی به دانشجویان و گروه های جهادی جهت کسب تجربه در محیط کار واقعی و آمادگی ارائه خدمات در مناطق محروم و بالادست از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

 سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران به لزوم دوره های آموزشی برای ممیزی واحدها با عنوان دوره HHCP اشاره کرد و گفت: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای مجوز آموزشی به بخش های خصوصی دامپزشکی

اهدای مجوز آموزشی به بخش های خصوصی دامپزشکی