مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:362023-10-22سياسي

سازمان امور عشایری شغل ها و پیشه هایی را برای عشایر تعریف کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، مهدی میزبان ظهر امروز در نشست شورای عشایری استان مرکزی در منطقه عشایری خان کهریز از توابع شهرستان زرندیه اظهار کرد: امروز بزرگ ترین پروژه آب شرب سالم پایدار عشایری در منطقه عشایری زرندیه افتتاح شد، در هر منطقه ای که نیاز به آب شرب پایدار باشد اعلام آمادگی می کنیم.

وی افزود: عشایر قشری مولد و پشتیبان نظام و ارزش های ملی هستند و عشایر استان مرکزی با 770 خانوار و باتولید  5000 هزار تن گوشت نقش موثری در کشور دارد.

 معاون توسعه و امور زیر بنایی سازمان امور عشایری ادامه داد: در شرایط کنونی با اهتمام مسوولان دستگاه های اجرایی امید آن می رود تا نیازهای زیرساختی مانند اینترنت، راه و آب  مرتفع شود.

میزبان تصریح کرد: تعامل سازنده و مثبت مسوولان و مردم  این چنین شرایطی را فراهم کرده تا مطالبه همه عشایر از نزدیک شنیده و به گوش مسوولان رسیده شود.

وی پایداری و ثبات ماندگاری اجرای پروژه ها را در گرو پیگیری و همکاری سازنده دانست و خاطر نشان کرد: باید ضمن شناسایی نیازها و مطالبات،  برای رفع آن به منظور برخورداری همگان از عدالت اجتماعی تلاش کرد.

میزبان با اشاره  به اینکه نظام عشایری بر پایه ییلاق و قشلاق است، گفت: یکی از مزیت های عشایر این است که به محیط احاطه و آشنایی دارد لذا از بسیاری آسیب ها و خطرات اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان امور عشایری شغل ها و پیشه هایی را برای عشایر تعریف کرده است

سازمان امور عشایری شغل ها و پیشه هایی را برای عشایر تعریف کرده است