مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-06سياسي

آیت الله مکارم شیرازی: دشمن به دنبال نفوذ افکار خود میان جامعه اسلامی است


امروزه دشمن تلاش دارد با نفوذ خود، افکار خود را در جامعه اعمال نماید و ما در مقابل آنان باید تلاش کنیم افکار پیغمبر اکرم (ص) را حفظ و پیاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار هیئت رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در بیت این مرجع تقلید انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: از جمله ابتکارات خوب در حوزه، راه اندازی مجمع نمایندگان طلاب بوده که کاری پرافتخار و پرنتیجه بوده و امیدواریم ادامه پیدا کرده و منشأ برکات قابل توجهی شود.

وی اضافه کرد: امروزه دشمن تلاش دارد با نفوذ خود، افکار خود را در جامعه اعمال نماید و ما در مقابل آنان باید تلاش کنیم افکار پیغمبر اکرم (ص) را حفظ و پیاده کنیم.

مرجع تقلید شیعیان راهنمایی و هدایت مردم را مهم ترین هدف پیامبر(ص) برشمرد و ادامه داد: خداوند متعال در آیه 32 سوره مائده با صراحت می فرماید: وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا / و هر کس انسانی را از مرگ برهاند و زنده بدارد، گویی همه انسان ها را زنده داشته است ؛ این تعبیر بسیار مهمی است و قرآن مبالغه ندارد و بی حساب و کتاب هم صحبت نمی کند.

وی خطاب به هیئت رییسه مجمع نمایندگان طلاب گفت: فرصتی که در اختیار شماست، فرصتی مبارک بوده و سزاوار است روز به روز جامع تر و کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم شیرازی: دشمن به دنبال نفوذ افکار خود میان جامعه اسلامی است

آیت الله مکارم شیرازی: دشمن به دنبال نفوذ افکار خود میان جامعه اسلامی است