مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-21اجتماعي

لایروبی دهانه پل های راه های دیهوک


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک از آغاز عملیات تنقیه و لایروبی پل های حوزه استحفاضی قبل از شروع بارش های پاییزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، احمد آخوندی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: باتوجه به فرارسیدن فصل پاییز و نزدیک بودن بارشها ، عملیات تنظیم بستر رودخانه ها تنقیه دهانه پلها ، اصلاح دیوارهای هدایت آب و لایروبی آبروهای کوچک و بزرگ سطح حوزه استحفاظی این بخش از محور دیهوک - راور آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

     وی افزود: امیدواریم قبل از آغاز بارندگی های سال جدید همه آبروهای حوزه استحفاظی تنقیه و لایه روبی شوند.

   وی خاطر نشان کرد: پل ها و ابنیه فنی راه ها از نظر نگهداری حساسیت زیادی دارند و بی توجهی به آن خسارات فراوانی را به دنبال خواهد داشت که به همین خاطرهمه ساله با انجام فعالیت های پیشگیرانه و حفاظتی از جمله لایروبی و تنقیه پل ها تلاش می شود تا در زمان بارندگی و سیلاب از هرگونه انسداد مسیرهای ارتباطی جلوگیری شده و زمینه تردد روان برای کاربران جاده ای فراهم شود.

   رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک تاکید کرد: نگهداری مستمر برای بررسی وضعیت پل ها و ابنیه فنی واقع در جاده ها و بازرسی فنی منظم پل ها برای جلوگیری از بحران های احتمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی دهانه پل های راه های دیهوک

لایروبی دهانه پل های راه های دیهوک