مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-22سياسي

علت عدم واردات خودرو چیست؟


جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم پاسخگویی در خصوص علت عدم واردات خودرو تاکید کردند.

-     سید محسن دهنوی در جلسه علنی نوبت دوم امروز محلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد: حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر و جمعی از نمایندگان خطاب به رییس جمهور: ضرورت تکمیل اجرای طرح راه آهن ریلی ازنا به الیگودرز به اصفهان مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت احداث رمپ در ورودی و خروجی شهر منجیل فتح الله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به محرومیت مردم 60 روستای حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ از آب شرب.

احمد دنیامالی، نماینده مردم بندر انزلی و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر امور خارجه: ضرورت افزایش تعاملات دیپلماسی اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه.

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت تسریع در احداث مرکز داده ها در شهر شیراز.

احمد دنیا مالی، نماینده مردم بندر انزلی و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم پاسخگویی در خصوص علت عدم واردات خودرو با توجه به مصوبه قانون ساماندهی صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت عدم واردات خودرو چیست؟

علت عدم واردات خودرو چیست؟