مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-08سياسي

بیش از 60 درصد مراکز قرآنی در حوزه کودک هم فعالیت دارند


مدیرکل توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم گفت: فعالیت در حوزه کودک جزو فعالیت های اصلی سازمان دارالقرآن الکریم است.

- مدیرکل توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم گفت: فعالیت در حوزه کودک جزو فعالیت های اصلی سازمان دارالقرآن الکریم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین بهبودی، مدیرکل توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به فعالیت موسسات قرآنی در حوزه کودک گفت: بالغ بر 60 درصد موسسات و مراکز قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم در حوزه آموزش قرآنی خردسالان و انس آنان با قرآن کریم فعالیت خود را دنبال می کنند و این موضوع را جزو فعالیت های اصلی خود قرار دادند.

وی افزود: برخی موسسات و مراکز آموزشی خود را محدود به موضوع آموزش کودکان و خردسالان کرده اند و برخی از موسسات و خانه های قرآنی بخشی از فعالیت های خود را به این موضوع اختصاص دادند.

از جمله دلایل روی آوردن موسسات و مراکز قرآنی به حوزه کودک، استقبال مردمی و درخواست از سوی آن ها است و اگر این درخواست مطرح نباشد، چنین مراکزی راه اندازی نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به استقبال مردم از طرح های آموزشی مخصوص کودکان گفت: خانواده ها علاقه زیادی دارند که فرزاندانشان از سنین کودکی با قرآن مانوس شوند و شاید بتوان گفت شاه کلید اعتقادات در الهام از احادیث ائم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 60 درصد مراکز قرآنی در حوزه کودک هم فعالیت دارند

بیش از 60 درصد مراکز قرآنی در حوزه کودک هم فعالیت دارند