مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 17:502023-10-22سياسي

پروژه های جامع شهری شیراز به شرکت های غیر فارسی واگذار نشوند


عضو شورای اسلامی شهر شیراز از سازمان نظام مهندسی خواست تا اجازه ندهد شرکت های غیر فارسی، طراحِ طرح و پروژه های جامع شهر شیراز باشند چون ممکن است بسیاری از معیارها و شاخص های مناسب شهری را در نظر نگیرند.

- ایسنا/فارس عضو شورای اسلامی شهر شیراز از سازمان نظام مهندسی خواست تا اجازه ندهد شرکت های غیر فارسی، طراحِ طرح و پروژه های جامع شهر شیراز باشند چون ممکن است بسیاری از معیارها و شاخص های مناسب شهری را در نظر نگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمدرضا هاجری عصر امروز، 30 مهرماه در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز از نیروهای شهرداری، مسکن و شهرسازی و تمامی ادارات و سازمانهایی که در حوزه معماری و شهرسازی تلاش و طرح های جامع شهری را تهیه می کنند، خواست طرح و پروژه های جامع شهری شیراز را به شرکت های غیر فارسی واگذار نکنند و سپس افزود: دردآور است وقتی اعتراض می کنیم، توجیه می کنند شرکتی در این راستا در فارس وجود ندارد .

هزاران عضو سازمان نظام مهندسی فارس نمی توانند با استفاده از تمامی ظرفیت و تخصص های خود، چند شرکت مناسب در سطح ملی راه اندازی و کد رسمی و قانونی دریافت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: از سازمان نظام مهندسی به عنوان نماینده مردم، درخواست دارم تمام قد وارد صحنه شوند، نگذارند شرکت های غیر فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های جامع شهری شیراز به شرکت های غیر فارسی واگذار نشوند

پروژه های جامع شهری شیراز به شرکت های غیر فارسی واگذار نشوند