مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-15سياسي

آیت الله فلاحتی: قرآن کتاب انسان ساز است


نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه قرآن کتاب آدم ساز است ارتباطمان را با این کتاب محکم کنیم، گفت: کسی که با قرآن، نماز ،مسجد و عالم در ارتباط است ساخته می شود و به سعادت می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز در مراسم اختتامیه چهل و ششمین مسابقات استانی قرآن کریم در مسجد طالب زاده رودسر با بیان اینکه هر چه از زمان نزول قرآن در طول تاریخ می گذرد بیشتر از محجوریت خارج می شود، اظهار کرد: گرچه امروز دشمن همه ابزار خود را بکار گرفته تا این کتاب خدا از نظر مردم دور بماند اما برعکس امروز ملت ها بیشتر جذب آن شده اند.

وی با بیان اینکه قرآن روز به روز در میان ملت ها بیشتر نفوذ می کند، افزود: عمق عناد دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی اینجا هویدا می شود که همه قوای خود را جمع کردند و به جنگ کشور ما، سلام و قرآن آمدند و  همجمه های مختلف اسلام هراسی و شیعه هراسی براه انداختند تا اسلام در بین ملت ها نفود نکند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه به لطف قرآن و اسلام امروز انقلاب اسلامی قلب های ملت ها را فتح کرده است، تصریح کرد: قران در طول بیش از 1450 سال پیش که بر پیامبر خدا نازل شد از حملات انسان های وحشی و هوا پرست مصون نبوده اما خدا خواست تا در امان بماند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فلاحتی: قرآن کتاب انسان ساز است

آیت الله فلاحتی: قرآن کتاب انسان ساز است