مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-18سياسي

بیانیه تولیت های آستان های مقدس در پی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی


­تولیت های آستان های مقدس در پی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، بیانیه ای منتشر کردند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، ­تولیت های آستان های مقدس در پی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مظلوم بی دفاع فلسطین، بیانیه ای منتشر کردند.

متن بیانیه به این شرح است: آستان های مقدس و بقاع متبرکه در کشور های اسلامی با تأسی از نهضت امام حسین علیه السلام که در روز عاشورا برای اصلاح، ایستادگی در برابر باطل و مبارزه با ظلم و برای زدودن ستم از اسلام قیام کردند خود را پشتیبان مستضعفان جهان و حامی مقاومت مردم مبارز فلسطین دانسته و اقدامات نیرو های اشغالگر و عملیات ظالمانه رژیم وحشی صهیونیستی در نوار غزه را شدیدا محکوم می کند.

مردم مظلوم فلسطین در معرض جنایات وحشیانه بی سابقه ای از کشتار و آواره کردن هستند که هزاران غیرنظامی بی گناه را هدف قرار داده است.

جنگی برای تخریب و نابودی گسترده مناطق غیرنظامی، به گونه ای که منجر به بی خانمانی مردم شده است و این همه افزون بر محاصره ظالمانه آنان و محرومیت شان از اساسی ترین نیاز های انسانی مانند آب، غذا، امنیت و دارو است.

از این رو به نام حق، انصاف و انسانیت از امت اسلامی و آزادگان جهان می خواهیم که از ملت مظلوم فلسطین در این مصیبت حمایت و پشتیبانی کنند و محاصره ظالمانه آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه تولیت های آستان های مقدس در پی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

بیانیه تولیت های آستان های مقدس در پی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی