مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 20:302023-10-16سياسي

رژیم صهیونیستی در ضعیف ترین وضعیت خود از بدو تأسیس تاکنون قرار دارد


جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای، ضمن حمایت از مجاهدان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در ضعیف ترین وضعیت خود از بدو تأسیس تاکنون قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از مجاهدان فلسطینی، اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: لا یُقاتِلُونَکُمْ جَمیعاً إِلاَّ فی‏ قُریً مُحَصَّنَهٍ أَوْ مِنْ وَراءِ جُدُرٍ بَأْسُهُمْ بَیْنَهُمْ شَدیدٌ تَحْسَبُهُمْ جَمیعاً وَ قُلُوبُهُمْ شَتَّی ذلِکَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لا یَعْقِلُونَ از چند روز گذشته به این طرف مجاهدین قهرمان فلسطینی عملیات طوفان الأقصی را علیه رژیم تا بن دندان مسلح و اشغالگر قدس آغاز کرده اند.

این رژیم جعلی که در 75 سال گذشته پس از پایان جنگ جهانی دوم و به زور قدرت های بزرگ آن زمان و با غصب ممالک مردم فلسطینی پایه گذاری شد؛ در طول این بالغ بر 7 دهه جنایات متعددی را علیه مردم فلسطین مرتکب شده است و باعث شهادت ده ها و صدها هزار مرد و زن و کودک بی گناه شده است.

اما این بار مردم مجاهد فلسطینی علیه کفار حربی رژیم جعلی صهیونیستی دست به اقدامی بی سابقه زده و با هجوم به شهرک های صهیونیست نشین موجب به هلاکت رسیدن بالغ بر 1000 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در ضعیف ترین وضعیت خود از بدو تأسیس تاکنون قرار دارد

رژیم صهیونیستی در ضعیف ترین وضعیت خود از بدو تأسیس تاکنون قرار دارد