مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 00:302023-10-03سياسي

جبلی: موسیقی نواحی و شعر و ادب اقوام ایرانی بخش زیبایی از هویت ماست


برگزاری نخستین جشنواره موسیقی اقوام ایرانی به میزبانی کردستان فرصتی شد تا یکبار دیگر اتحاد و هم صدایی در میان اقوام مختلف این آب و خاک به گوش همگان برسد.

- پایان جشنوارە موسیقی اقوام ایرانی؛ نوای خوش آهنگ همدلی ملی در کردستان جبلی: موسیقی نواحی و شعر و ادب اقوام ایرانی بخش زیبایی از هویت ماست ایسنا/کردستان برگزاری نخستین جشنواره موسیقی اقوام ایرانی به میزبانی کردستان فرصتی شد تا یکبار دیگر اتحاد و هم صدایی در میان اقوام مختلف این آب و خاک به گوش همگان برسد.

اینجا شهر سنندج، شهر آواها و نواها و شهر خلاق موسیقی است، شهر هزار دف و شهر کامکارها، عندلیبی ها، علی اصغرها و یوسف زمانی ها است.

چهار روز از برگزاری اولین جشنوارە موسیقی اقوام ایرانی بە میزبانی شهر سنندج می گذرد، چهار روزی کە در هم آمیختن نواها و موسیقی های ایرانی، اتحاد و همدلی اقوام ایرانی را برای همگان بە نمایش گذاشت.

اولین جشنواره موسیقی اقوام ایرانی که از هشتم تا یازدهم مهر ماە بە طول انجامید با اجرای 18 گروه موسیقی از اقوام مختلف ایرانی در مکان های عمومی شهر سنندج از جملە پارک دیدگاە، خانە کرد، عمارت خسروآباد و سینما بهمن انجام شد و حال بە ایستگاە پایانی خود رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: موسیقی نواحی و شعر و ادب اقوام ایرانی بخش زیبایی از هویت ماست

جبلی: موسیقی نواحی و شعر و ادب اقوام ایرانی بخش زیبایی از هویت ماست