مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-13سياسي

خطیب نماز جمعه خرم آباد: وظیفه دینی و شرعی ما حمایت از فلسطین مظلوم است


امام جمعه موقت خرم آباد حمایت از فلسطین را واجب دانست و گفت: به لطف خدا و قدرت محور مقاومت مجاهدین فلسطینی، اسراییل نه تنها به نیل و فرات دست پیدا نکرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین بهروز شمسی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه مهمترین مسئله امروز در جهان اسلام فلسطین است، اظهارکرد: 75 سال است که مردم مظلوم فلسطین تحت سخت ترین ظلم در طول تاریخ بشریت قرار گرفته اند.

وی بیان کرد: خانه های فلسطینیان مرتب توسط رژیم نجس، منحوس و غده سرطانی اسراییل ویران می شود، مساجد، مدارس و بیمارستانها را ویران می کنند، کودکان مظلوم را قتل عام می کنند و کسی هم نفس نمی کشد.

خطیب جمعه خرم آباد گفت: موسسان این غده چرکین همه در این جنایت ها شریک هستند و اگر مجاهدین قیام نکنند اینها کارشان ویرانی است.

شمسی فر با شکست اسراییل توسط مجاهدین ظرف یک هفته گذشته، گفت: اسراییلی که شعار از نیل تا فرات را فریاد می زد و در شش روز کشورهای اسلامی را شکست داد، امروز به بدترین شکل ممکن متحمل شکست شد.

وی بیان کرد: رژیم منحوس اسراییل این همه جنایت کرده، کودکان را قتل عام کرده، آب، برق و گاز را قطع کرده، مانع رسیدن دارو می شود و خبرنگار را می کشد که خبر منتقل نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب نماز جمعه خرم آباد: وظیفه دینی و شرعی ما حمایت از فلسطین مظلوم است

خطیب نماز جمعه خرم آباد: وظیفه دینی و شرعی ما حمایت از فلسطین مظلوم است