مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:312023-09-30سياسي

بهداشت عمومی و سلامت مردم خط قرمز دستگاه قضایی پارس آباد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز فرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشتارگاه صنعتی پارس آباد از آذرماه سال 1401 به علت مشکلات بهداشتی تعطیل شده بود.

که با بازرسی های میدانی صورت گرفته در بدو قبول مسئولیت، مشاهده نواقصات، تشکیل جلسات و دستور قاطع برای رفع نواقصات و حمایت های قانونی انجمن حمایت از زندانیان و پیگیری های مکرر قضایی و نهایتاً با تغییر مدیریت، کشتارگاه صنعتی شهرستان پارس آباد شروع به کار کرد.

وی افزود: در این راستا جلسه ای با حضور افراد، ادارات و نهادهای ذی ربط و مدیران جدید کشتارگاه در محل دفتر دادستانی تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ و مصوبات جلسه بلافاصله ابلاغ شد.

دادستان پارس آباد ادامه داد: در این جلسه مقرر شد از تاریخ شروع بکار کشتارگاه با مدیریت جدید از کشتار غیر مجاز در سطح شهر ممانعت به عمل آمده و توسط اتحادیه قصابان و ادارات صمت، تعزیرات و دامپزشکی به قصابان و کبابی های منطقه ابلاغ شود و در صورت کشتار غیر مجاز و عدم همکاری با کشتارگاه، واحد صنفی پلمپ و برابر مقررات مجازات خواهند شد.

وی بیان کرد: باتوجه به شیوع بیماری های دام و نیز در راستای حفظ سلامت شهروندان عرضه کنندگان گوشت موظف به داشتن مهر اداره دامپزشکی بر روی لاشه دام ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهداشت عمومی و سلامت مردم خط قرمز دستگاه قضایی پارس آباد

بهداشت عمومی و سلامت مردم خط قرمز دستگاه قضایی پارس آباد