مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:152023-09-23سياسي

پیشرفت های علمی امروز از برکات دفاع مقدس است


رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس، یکی از برکات 8 سال دفاع مقدس را پیشرفت های علمی و ساخت دقیق ترین ابزارها عنوان کرد و افزود: - ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس، یکی از برکات 8 سال دفاع مقدس را پیشرفت های علمی و ساخت دقیق ترین ابزارها عنوان کرد و افزود: به این امر بدون هیچ سابقه و با دست خالی دست یافتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، مجید میکاییلی امروز، اول مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: یکی از برکات دفاع هشت ساله، همین پیشرفت های علمی و ساخت دقیق ترین ابزارهاست که با دست خالی و بدون هیچ سابقه ای آن ها را به دست آوردیم و جزو دستاوردهای ملت ایران شده است.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس، مظهری از برترین صفاتی است که یک جامعه می تواند به آن ها ببالد و از جوانان خودش انتظار داشته باشد.

میکاییلی در ادامه سخنان خود از برگزاری بیش از 36 عنوان برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت این سازمان خبر داد و گفت: بازدید از مجموعه های علمی و فناوری توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های علمی امروز از برکات دفاع مقدس است

پیشرفت های علمی امروز از برکات دفاع مقدس است