مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 19:302023-10-14سياسي

600 پژوهشگاه علمی در قم فعالیت دارند


رییس دانشگاه قم از فعالیت 600 پژوهشگاه علمی دراستان یاد کرد و گفت: اینکه 90 درصد اساتید طرح ضیافت از قم تامین می شود نشان از ظرفیت بالای علمی این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین شریفی رییس دانشگاه قم در دیدار رؤسای دانشگاه ها با استاندار قم، با اشاره به اینکه قم یک استان علمی در کشور محسوب می شود، عنوان کرد: 600 پژوهشگاه علمی در استان در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: حدود 90 درصد اساتید طرح ضیافت کشور از استان قم اعزام می شوند که نشان دهنده این است که استان قم در مسائل حرفی جزو اولین ها در کشور است.

رییس دانشگاه قم ضمن انتقاد نسبت به کمبود زیرساخت ها در حوزه های فرهنگی، تصریح کرد: قم از نظر مکان های فرهنگی با کمبود های چشم گیری مواجه است.

درحال حاضر مکانی وجود ندارد که اساتید سراسر کشور در آنجا گردهم آمده و برای آن ها اردوهای آموزشی و فرهنگی برگزار شود.

*مجتمع آموزشی و فرهنگی پیام نور کهک میزبان دانشجویان و اساتید کشور در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین رجب اکبرزاده رییس دانشگاه پیام نور استان قم اظهار کرد: باتوجه به کمبود یک مکان برای برگزاری برنامه های فرهنگی در استان سال گذشته تصمیم گرفته شد دانشگاه پیام نور کهک تبدیل به مجتمع آموزشی و فرهنگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 پژوهشگاه علمی در قم فعالیت دارند

600 پژوهشگاه علمی در قم فعالیت دارند