مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-22سياسي

چاره ای نیست، باید برای جنگ آماده باشیم


جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح آینده پژوهی را یکی از اولویت های نیروهای مسلح دانست و گفت: ما باید در هر سطحی به ماموریت خود فکر کنیم و با تمرکز و کار علمی به دنبال حل مشکلات و مسائل کشور باشیم.

- جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح آینده پژوهی را یکی از اولویت های نیروهای مسلح دانست و گفت: ما باید در هر سطحی به ماموریت خود فکر کنیم و با تمرکز و کار علمی به دنبال حل مشکلات و مسائل کشور باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر نصیر زاده در مراسم تقدیر از دست اندرکاران پروژه رسول و ارتقای پهپاد کرار به موشک هوا به هوا که در دانشگاه خاتم الانبیاء برگزار شد،اظهار کرد: این موفقیت را به کارکنان وزارت دفاع و ارتش تبریک می گویم.

جنگ مفهوم خشن و تنفرآمیزی دارد، اما چاره ای نیست و ما باید آماده باشیم.

وی افزود: ماهیت جنگ در طول تاریخ حفظ شده، اما مفاهیم آن تغییر کرده است و ما شاهد مفاهیم چون جنگ هیبریدی و جنگ الکترونیک هستیم و می بینیم جنگ ها ابعاد مختلفی به خود گرفته است و ما که در این شرایط جنگی فعالیت می کنیم نباید از فناوری های نوین و جنگ های آینده غافل شویم .

وی آینده پژوهی را یکی از اولویت های نیروهای مسلح دانست و گفت: ما باید در هر سطحی به ماموریت خود فکر کنیم و با تمرکز و کار علمی به دنبال حل مشکلات و مسائل کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره ای نیست، باید برای جنگ آماده باشیم

چاره ای نیست، باید برای جنگ آماده باشیم