مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-18ورزشي

شهر «بوستان» یا همچنان روستایی بزرگ؟!


شهر بوستان تنها اسم شهر را یدک می کشد در غیر اینصورت از امکانات و زیرساختهای شهری لازم برخوردار نیست و تنها 4 نمایندگی ادارات شامل بخشداری، نمایندگی امور عشایر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت، شهر بوستان یکی از مناطق استراتژیک در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که بر سر محور اصلی شیراز به اهواز قرار دارد.

شاهراهی که از گذشته ها تاکنون خدمات زیادی توسط مردم این شهر به مسافران و رهگذران ارائه شده است رهگذرانی که عزم جنوب کشور کرده اند.

بوستان علاوه بر این در شهرستان باشت جایگاهی خاص داشته و نقطه تجاری این شهرستان محسوب می شود که به دلیل همین موقعیت استراتژیک، مردمی سرد و گرم چشیده و با فرهنگ و اجتماعی دارد.

  هر چند بوستان در سال های اخیر توسعه زیادی پیدا کرده و به مرکز بخش تبدیل شده و در تقسیمات کشوری عنوان شهر برای آن انتخاب کرده اند اما در حوزه زیرساخت ها و امکانات شهری وضعیت مناسبی ندارد.

سرپرست شهرداری بوستان در بیان مشکلات این شهر گفت: جوانان این شهر سردرگم هستند و نمی دانند اوقات فراغت را چگونه پر کنند چرا که زمینه لازم و مناسب برای آنها فراهم نشده و تنها  دو سالن ورزشی در این شهر احداث شده که واقعا کافی نیست.

سرپرست شهرداری بوستان با بیان اینکه بیش از 100 درصد کوچه ها و خیابان های شهر بوستان زیرسازی، جدول گذاری و آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر «بوستان» یا همچنان روستایی بزرگ؟!

شهر «بوستان» یا همچنان روستایی بزرگ؟!