مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 19:352023-10-08سياسي

کارگروه ویژه ساماندهی اتباع خارجی در البرز تشکیل می شود


کارگروه ویژه ساماندهی اتباع خارجی در استان با هدف بهره گیری از خرد و تدبیر جمعی جهت اجرای مطلوب دستورالعمل های ابلاغی تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه ساماندهی اتباع خارجی در استان که روز یکشنبه 16 مهرماه 1402 در اداره کل اتباع و امور مهاجرین استانداری برگزار شد، گفت: اتباع خارجی مجاز و دارای کارت آمایش و اقامت بلحاظ قانونی، وضعیت مشخصی دارند.

وی ادامه داد: در خصوص اتباع خارجی غیرمجاز نیز در تمامی کشورها طرد و برخورد قانونی صورت می گیرد از این رو در استان البرز نیز همزمان با سراسر کشور اقدامات لازم در این خصوص آغاز شده است.

وی افزود: طرح طرد اتباع خارجی غیرمجاز از استان در چارچوب قانون و ضوابط و همراه با رعایت کرامت انسانی صورت می گیرد.

  استاندار البرز گفت: برای این منظور اردوگاهی ویژه راه اندازی شده و افراد برای ساماندهی و طرد در آن مکان اسکان پیدا کرده و مراحل لازم را طی می کنند.

  وی افزود: ضرورت دارد که کارگروه ویژه ای نیز در البرز برای این امر تشکیل شود تا روند امور با نظارت و دقت بیشتری دنبال شود.

عبداللهی خانواده های شهدا و ایثارگران تبعه افغان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این رزمندگان در دفاع از حرم جانفشانی و ایثارگری های فراوانی کرده اند که همواره باید مورد تکریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه ویژه ساماندهی اتباع خارجی در البرز تشکیل می شود

کارگروه ویژه ساماندهی اتباع خارجی در البرز تشکیل می شود