مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-07بين الملل

غافلگیری کامل ارتش «اسراییل» در زمین، دریا و هوا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، رسانه های عبری زبان اذعان کردند: جنبش حماس ارتش اسراییل را کاملاً از طریق زمین، - موفقیت نیروهای مقاومت فلسطین در به دست گرفتن کنترل مرکز پلیس سدیروت در اراضی اشغالی و اذعان رسانه های صهیونیستی به غافلگیری همه جانبه ارتش رژیم صهیونیستی از جدیدترین تحولات فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، رسانه های عبری زبان اذعان کردند: جنبش حماس ارتش اسراییل را کاملاً از طریق زمین، دریا و هوا غافلگیر کرد.

غافلگیری بزرگ تر این است که هیچ اطلاعاتی در خصوص این عملیات پیچیده با وجود ادعا های اطلاعاتی اسراییل وجود نداشت.

این رسانه ها همچنین گزارش دادند که نیرو های مقاومت فلسطین کنترل مرکز پلیس سدیروت را به دست گرفته و در جریان این درگیری ها چند تن از صهیونیست ها به هلاکت رسیده اند.

آمار بالای صهیونیست های به هلاکت رسیده در عملیات امروز مقاومت فلسطینیک مسئول صهیونیست اذعان کرد: تعداد کسانی که در جریان عملیات جنبش حماس کشته شده اند بسیار زیاد بوده و در حال حاضر نمی توانیم آماری در این خصوص تهیه کنیم.

انتشار تصاویر صهیونیست های به هلاکت رسیده و بسته شدن فرودگاه بن گوریونکاربران در فضای مجازی تصاویر یک نظامی صهیونیست و دیگر شهرک نشینان که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غافلگیری کامل ارتش «اسراییل» در زمین، دریا و هوا

غافلگیری کامل ارتش «اسراییل» در زمین، دریا و هوا