مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-10بين الملل

بورل: کمک های اتحادیه اروپا به فلسطین متوقف نمی شود


مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا گفت، کمک های مالی این اتحادیه به فلسطین به حالت تعلیق درنمی آید؛ اظهاراتی که تغییر مسیر و عقب نشینی اتحادیه اروپا را نشان می دهد و با آنچه که پیشتر اعلام کرده بودند در تضاد است.

- مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا گفت، کمک های مالی این اتحادیه به فلسطین به حالت تعلیق درنمی آید؛ اظهاراتی که تغییر مسیر و عقب نشینی اتحادیه اروپا را نشان می دهد و با آنچه که پیشتر اعلام کرده بودند در تضاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای عنوان کرد: بازبینی کمک های اتحادیه اروپا به فلسطین که توسط کمیسیون اروپا اعلام شده، پرداخت های مقرر به آن ها را به حالت تعلیق درنمی آورد.

راشا تودی به نقل از جوزپ بورل نوشت، تعلیق این کمک ها به آزار و اذیت مردم فلسطین می افزاید، به منافع اتحادیه اروپا در منطقه آسیب می زند و شبه نظامیان را بیشتر جسور می کند.

اولیور ورهلی کمیسیونر اتحادیه اروپا در حوزه گسترش و سیاست همسایگی روز دوشنبه در اظهاراتی با اشاره به حملات به رژیم صهیونیستی گفت که شرایط همانند گذشته نمی تواند ادامه پیدا کند .

وی گفت که این اتحادیه تمامی پروژه های خود برای مردم فلسطین به ارزش 691 میلیون یورو را مورد بازبینی قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورل: کمک های اتحادیه اروپا به فلسطین متوقف نمی شود

بورل: کمک های اتحادیه اروپا به فلسطین متوقف نمی شود