مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-13بين الملل

نخست وزیر ایرلند: اسراییل مجازات جمعی را در نوار غزه اعمال می کند


نخست وزیر ایرلند با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مجازات جمعی را در نوار غزه اعمال می کند، اعلام کرد، این رژیم حق نقض قوانین بین المللی را ندارد.

- نخست وزیر ایرلند با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مجازات جمعی را در نوار غزه اعمال می کند، اعلام کرد، این رژیم حق نقض قوانین بین المللی را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری PA Media انگلیس گزارش داد که لئو وردکار، نخست وزیر ایرلند همچنین خواستار افتتاح یک کریدور بشردوستانه برای رسیدن کمک ها به فلسطینی ها شد.

وی با ابراز نگرانی از آنچه در حال حاضر در غزه می بیند، به رادیو و تلویزیون ایرلند گفت: اسراییل حق دفاع از خود را دارد، اما حق بی عدالتی را ندارد.

وردکار گفت، رژیم صهیونیستی با مجازات غیرنظامیان فلسطینی قوانین بشردوستانه را نقض می کند و ایرلند به دنبال باز کردن یک کریدور انسان دوستانه برای رسیدن کمک ها به غزه خواهد بود.

در جریان جنگ خشونت آمیز رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه بیش از 1537 فلسطینی شهید و 6612 تن دیگر زخمی شده اند، در حالی که تعداد کشته های صهیونیستی در جریان عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین به 1300 تن رسیده است.

رژیم صهیونیستی امدادرسانی های اولیه آب و غذا به نوار غزه را قطع کرده است، اقدامی که گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در فلسطین آن را جنایتی جنگی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر ایرلند: اسراییل مجازات جمعی را در نوار غزه اعمال می کند

نخست وزیر ایرلند: اسراییل مجازات جمعی را در نوار غزه اعمال می کند