مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-21بين الملل

برنامه ریزی برای صادرات خودرو به روسیه و بلاروس


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت که تلاش هایی برای صادرات خودرو به کشورهای هدف صادراتی از جمله روسیه و روسیه سفید (بلاروس) انجام شده و قراردادهایی هم در این زمینه منعقد شده است و در کنار این موضوع از سوی قطعه سازان نیز تلاش می شود تا صادرات .

- معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت که تلاش هایی برای صادرات خودرو به کشورهای هدف صادراتی از جمله روسیه و روسیه سفید (بلاروس) انجام شده و قراردادهایی هم در این زمینه منعقد شده است و در کنار این موضوع از سوی قطعه سازان نیز تلاش می شود تا صادرات به کشورهای آمریکای لاتین، آفریقایی و آسیای میانه CIS انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی صفری در مراسم روز ملی صادرات اظهار کرد: کشورهای آفریقا، آمریکای لاتین و آسیای شرق از جمله کشورها و مناطق هدف صادراتی هستد.

برخی از این کشورها اصلا علاقه مند با تجارت با ایران نبودند، ولی با تلاش های انجام شده، این کشورها در تجارت همسوی ایران شده اند.

البته باید به این نکته توجه داشت که ارز آوری فقط از ناحیه صادرات کالا نیست، بلکه می تواند از ناحیه انتقال تکنولوژی و صدور خدمات فنی و مهندسی نیز صورت گیرد.

صفری با بیان اینکه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی طی دو الی سه ماه گذشته پروژه های خوبی در کشورهای آسیایی و آفریقایی جذب کرده اند، تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای صادرات خودرو به روسیه و بلاروس

برنامه ریزی برای صادرات خودرو به روسیه و بلاروس