مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 20:152023-10-17ورزشي

اختصاص 20 درصد اماکن گلستان برای جشن ازدواج جوانان


استاندار گلستان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی استان می تواند کمک شایانی به پیشرفت امور کند، افزود: باید حداقل 20 درصد از اماکن دستگاه های استان برای جشن ازدواج زوج های جوان اختصاص یابد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی استان می تواند کمک شایانی به پیشرفت امور کند، افزود: باید حداقل 20 درصد از اماکن دستگاه های استان برای جشن ازدواج زوج های جوان اختصاص یابد.

علی محمد زنگانه عصر امروز، سه شنبه 25 مهرماه 1402 در شصت و دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گلستان که با موضوع بررسی دستورالعمل و ابلاغیه رییس جمهور در هفته ازدواج، در سالن جلسات ساختمان معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه گذاری در حوزه ورزش و جوانان نه تنها تضمین کننده سلامت جامعه است، بلکه سودآور هم هست.

وی با بیان اینکه جوانان استان گلستان با درخشش در بازی های آسیایی 2022 هانگژو توانستند پرچم کشور را به اهتزاز درآورند، ادامه داد: همین رشادت ها در برگه های زرین تاریخ ثبت و ضبط شده و به یادگار می ماند.

استاندار گلستان ستاد ساماندهی امور جوانان استان را از منظم ترین ستادها برشمرد و افزود: در تشکیل سمن ها و گروه های مردم نهاد رشد قابل توجهی داشته ایم و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 20 درصد اماکن گلستان برای جشن ازدواج جوانان

اختصاص 20 درصد اماکن گلستان برای جشن ازدواج جوانان