مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-21بين الملل

نامه بازیگران هالیوود به جو بایدن برای آتش بس در غزه


شماری از بازیگران درجه یک هالیوود در نامه ای به جو بایدن خواستار آتش بس اسراییل و غزه شدند و گفتند شفقت باید غالب شود.

- مهر نوشت: شماری از بازیگران درجه یک هالیوود در نامه ای به جو بایدن خواستار آتش بس اسراییل و غزه شدند و گفتند شفقت باید غالب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازورایتی، 55 هنرمند برجسته از صنعت سرگرمی در نامه ای سرگشاده به جو بایدن خواستار برقراری آتش بس در غزه و اسراییل شدند.

خواکین فینیکس، کیت بلانشت، جان استوارت، کریستن استوارت، سوزان ساراندون، ماهرشالا علی، ریز احمد، رامی یوسف و جسیکا چستین از جمله بازیگرانی هستند که این نامه را امضا کرده اند.

در این نامه آمده است: ما از دولت شما و همه رهبران جهان می خواهیم که به جان همه در سرزمین مقدس احترام بگذارند و خواستار برقراری آتش بس بدون تأخیر و تسهیل آن و پایان بمباران غزه و آزادی امن گروگان ها باشند.

در این نامه همچنین بر اظهار نظر جیمز الدر سخنگوی یونیسف که بر ویرانی های وارد آمده بر مردم غزه به دلیل حمله های هوایی مداوم اسراییل و قطع آب و برق اشاره داشته، تاکید شده است.

در بیانیه الدر آمده است: کودکان و خانواده ها در غزه عملاً غذا، آب، برق، دارو و دسترسی ایمن به بیمارستان ندارند و پس از چند روز حمله هوایی و قطع تمام مسیرهای تدارکاتی همه این ضروریات زندگی مسدود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه بازیگران هالیوود به جو بایدن برای آتش بس در غزه

نامه بازیگران هالیوود به جو بایدن برای آتش بس در غزه