مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-08پزشكي

برپایی مدرسه کشوری فناوری و کارآفرینی نظام سلامت برای دانشجویان


دبیر کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور از برگزاری مدرسه کشوری فناوری و کارآفرینی نظام سلامت و نمایه سازی مقالات دانشجویان در ژورنال های علمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت بهداشت، بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی دانشجویان علوم پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) با حضور بیش از 1500 نفر از دانشجویان برگزار شد.

نیما رضایی دبیر کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور با اشاره به محورهای ویژه کنگره عنوان کرد: بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی دانشجویان علوم پزشکی کشور به محورهای تله مدیسین و فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، بیگ دیتا و آینده پژوهی سلامت، پزشکی شخصی سازی شده، ژنتیک انسانی و رویکردهای نوین درمانی و طراحی و ساخت واکسن و داروهای جدید (نوآوری دارویی) اختصاص داشت.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری کنگره شاهد حضور سخنرانان کلیدی، برگزاری پنل های ارائه (26 پنل) و ورکشاپ ها، نشست انتقال تجربه و بازدید از مکان های علمی (تورهای فناوری از مراکز علمی و تحقیقاتی) و گردشگری صورت پذیرفت.

رضایی در ادامه به برگزاری نمایشگاه محصولات فناورانه در حاشیه کنگره اشاره کرد و گفت: محصولات نمایشگاه در حوزه های دارویی، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی مدرسه کشوری فناوری و کارآفرینی نظام سلامت برای دانشجویان

برپایی مدرسه کشوری فناوری و کارآفرینی نظام سلامت برای دانشجویان