مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 00:252023-10-15حوادث

کلاهبرداری 30 میلیاردی با رمالی


باند کلاهبرداری در روبیکا و واتساپ که اقدام به کلاهبرداری 30 میلیارد ریالی از طریق رمالی کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: باند کلاهبرداری در روبیکا و واتساپ که اقدام به کلاهبرداری 30 میلیارد ریالی از طریق رمالی کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار یحیی الهی 23 مهرماه در تشریح این خبر بیان کرد: در پی شکایت فردی از یکی از استان های شمالی کشور مبنی بر کلاهبرداری 30 میلیارد ریالی با ترفند فالگیری و رمالی در بستر فضای مجازی بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا کوهدشت قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از اخذا اظهارات شاکی معلوم شد مدتی پیش با یک صفحه در بستر فضای مجازی آشنا می شود که اعضای آن خود را فالگیر و رمال معرفی می کنند و با دادن وعده های پوچ، شاکی را فریب داده و از او کلاهبرداری کرده اند.

فرمانده انتظامی استان لرستان خاطر نشان کرد: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند 3 کلاهبردار را شناسایی و با هماهنگی قضایی آنان را طی عملیاتی ضربتی در کوهدشت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه باند مذکور متشکل از یک مرد و 2 زن جوان بودند پس از مواجه با دلایل و مستندات جمع آوری شده از سوی کارشناسان پلیس فتا به بزه ارتکابی اعتراف و پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 30 میلیاردی با رمالی

کلاهبرداری 30 میلیاردی با رمالی